PFHBiPM
Aktualności

Pytanie dnia: Kiedy i jak możesz uzyskać ponowny dostęp do SOLa?

Izabela Trochimiuk | | SOL – Pytanie dnia

ZAWSZE ZAWSZE ZAWSZE!

Kiedy wieczory stają się coraz dłuższe a ciemności za oknem sprzyjają pracy w domu, czy też przy komputerze, odnotowujemy liczniejsze zgłoszenia z prośbą o zarejestrowanie gospodarstwa do programu. Część z nich jednak się powtarza.

Codziennie otrzymujemy wiele maili z prośbą o rejestrację użytkownika w programie SOL – bardzo nas to cieszy i chcemy takich maili dostawać jak najwięcej. Zdarza się jednak, że formularz wypełniają osoby, które mają już w SOLu swoje gospodarstwo, ale z różnych przyczyn – najczęściej jest to brak dosłanej deklaracji lub zapomnienie hasła – nie mogą się dostać na swoje konto.

W takich przypadkach nie ma potrzeby zakładać nowego gospodarstwa. Ba! Nawet jest to niemożliwe, ponieważ każde gospodarstwo ma ze sobą nierozerwalnie powiązany unikalny numer obory SYMLEK. Oznacza to, że takie „porzucone” gospodarstwo cały czas istnieje w SOLu i czeka na „powrót swojego właściciela”.

Co trzeba zrobić w takim razie aby ponownie dostać się do swojego konta?

⇒ Po pierwsze należy upewnić się, czy deklaracja użytkownika została wypełniona i przekazana zootechnikowi na próbnym doju lub przesłana pocztą do regionalnego oddziału PFHBiPM.

⇒ Po drugie, należy skontaktować się z SOL Asystentem – nawet jeśli nie wiesz dlaczego dostęp do programu został ograniczony – nasz asystent pomoże rozwiązać ten problem. Podpowie czy deklaracja została wysłana, a także przypomni login i pomoże zresetować hasło.

Droga do SOLa jest prosta i otwarta dla wszystkich. Nawet jeśli ktoś nieopatrznie z niej zboczy, mamy szereg pomocników i doradców, którzy zawsze pokierują na właściwe tory. Pytanie tylko, czy chcesz nią z nami kroczyć?