PFHBiPM
Aktualności

Kampania „#DziękujemyŻePijecieMleko”

Mateusz Uciński | | Informacje

10 kwietnia br. ruszyła w mediach społecznościowych kampania PFHBiPM oraz hodowców bydła i producentów mleka pt: „Dziękujemy że pijecie mleko”. Kampania osiągnęła na Facebooku bardzo dobre statystyki, a jej sercem są hodowcy bydła mlecznego i producenci mleka, którzy dziękują konsumentom, że ci spożywają mleko i produkty z niego powstałe. Kampanię zapoczątkował Leszek Hądzlik, prezydent Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. „Uznaliśmy, że obecna i trudna sytuacja, jest jednocześnie doskonałą sposobnością, aby podziękować naszym konsumentom, dzięki którym mamy zapewniony zbyt na nasze mleko i wytwarzane z niego produkty. To od nich także zależy, jak będzie wyglądał rynek mleczarski po wygaśnięciu epidemii koronowirusa. Dlatego może warto powiedzieć zwyczajne „dziękuję”, żeby konsumenci wiedzieli, że jesteśmy i mimo utrudnień, nadal produkujemy mleko, tak żeby go nie zabrakło na polskich stołach” - powiedział Hądzlik.

Kampania wpisuje się także w apele, żeby w obecnej trudnej sytuacji konsumenci kupowali przede wszystkim polskie produkty wspierając tym samy naszą gospodarkę i miejsca pracy w naszym kraju. Zachęcamy hodowców do wzięcia udziału w niej, poprzez dodanie zdjęcia z podziękowaniami dla konsumentów i dodania go w postaci postu na stronie Facebooka „Dziękujemy, że pijecie mleko”. Jednocześnie Stanisław Kautz, dyrektor PFHBiPM zdecydował, że Polska Federacja będzie jeszcze mocniej budowała świadomość marki, jakim jest mleko i wydał polecenie wizualizacji hasła kampanii na samochodach PFHBiPM.