Prezes: Jan Zawadzki
Dyrektor Biura: Mieczysław Kopiczko
e-mail: m.kopiczko@pfhb.pl
tel. 661 808 003
adres: Jeżewo Stare 30, 16-080 Tykocin
NIP 7191576943 | REGON 525573034 | KRS 0001041671
Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
numer konta do wpłat: 72 1600 1462 1735 4681 2000 0001
Zostań członkiem naszego związku!
Chcesz do nas dołączyć? Pobierz plik, wydrukuj. Wypełnioną deklarację członkowską przekaż nam osobiście lub wyślij na nasz adres:
Regionalny Związek
Producentów Mleka
i Hodowców Bydła na Podlasiu
„deklaracja członkowska”
Jeżewo Stare 30
16-080 Tykocin
Aktualności związkowe:
Nowy limit de minimis
Od 14 marca 2019 roku obowiązywać będzie nowy, zwiększony limit pomocy de minimis.
Ostatni limit pomocy dla Polski wynosił 225,7 mln EUR, co stanowi…
Krowa nie bodzie – czyli kilka słów o bezpiecznej hodowli | cz. 7.
Bezpieczna obsługa zwierząt.
I Podkarpackie Laury Mleczne
PFHBiPM nagrodziła najlpeszych hodowców bydła i producentów mleka w regionie
Produkty mleczarskie coraz droższe
Nastroje na światowym rynku mleka są coraz lepsze, może świadczyć o tym kolejny wzrost na giełdzie Global Dairy Trade.
Spotkanie z doradcami z firm paszowych w Kobiernie
Już po raz trzeci, w siedzibie RO Poznań PFHBiPM w Kobiernie, spotkali się doradcy z firm paszowych z pracownikami zespołu oceny, laboratorium, oraz…
Wyniki badań PAG także w SOLu!
Hodowcy mogą już korzystać z badań na cielność PAG. Każdy wynik badania jest automatycznie przesyłany do SOLa!
Badania na cielność wykonywane za…
Dzień otwartych drzwi w Laboratorium i Zespole Oceny w Kobiernie
W dniu 12.02.2019 roku, Region Oceny Poznań zorganizował pierwszy w tym roku „Dzień Otwartych Drzwi”, który miał miejsce w siedzibie PFHBiPM w…
Rynek mleka – luty 2019
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym raportem z rynku mleka
I Małopolskie Laury Mleczne
28 Lutego 2019 PFHBiPM Przedstawicielstwo w Krakowie wraz z Małopolskim ODR przyznały hodowcom wyróżnienia - Mleczne Laury. Nagrodzono tych…
Przygotowania do „Brexitu”
Komisja przyspiesza kampanię przygotowawczą „brak porozumienia” dotyczącą ceł adresowaną do przedsiębiorstw w UE
W związku z ryzykiem wyjścia…